Política de Privacitat

Informació addicional sobre Protecció de Dades

Qui és el Responsable del tractament de les vostres dades?

Identitat: Ruben Farelo i Navarro. amb NIF: 38452213P
Direc. postal: C/ Tossalet 5, 25528 Taüññ (Vall de Boí) Lleida
Telèfon: 677 59 60 93
Correu elect.: farelo@escolaesqui.com

Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals?

“A Escola Esquí tractem la informació que ens faciliten les persones interessades per tal de gestionar els seus dubtes i consultes i la prestació dels serveis conseqüència d’aquesta. Igualment s’utilitzarà la informació per facilitar als interessats ofertes de productes i serveis del seu interès”

Per quant de temps conservarem les vostres dades?

“Les dades personals proporcionades es conservaran el temps necessari per atendre la seva consulta i, si escau, mentre es mantingui la relació mercantil conseqüència d’aquesta, no se sol·liciti la seva supressió per l’interessat o durant els anys necessaris per complir les obligacions legals ”.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

“La base legal per al tractament de les vostres dades és el consentiment exprés de l’interessat i l’execució de la contractació dels serveis sol·licitats, si escau, així com totes les tasques administratives i financeres associades. La informació en possessió de Ruben Farelo i Navarro és necessària i obligatòria per a l’execució dels serveis contractats.
L’oferta prospectiva de productes i serveis està basada en el consentiment que se li va sol·licitar al seu moment, sense que la retirada d’aquest consentiment condicioni l’execució de les comandes de productes o serveis.”

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

“Les dades que ens facilita no seran comunicades a terceres empreses, tret que la seva consulta es derivi en una relació comercial. En aquest cas es comunicaran a l’empresa encarregada del tractament de la informació administrativa, comptable i fiscal, i als organismes públics amb què existeix una obligació legal”